25 d’oct. 2012

Un microrelato de Marta Sanz sobre “lencería erótica” que invita a reflexionar…

-->
Antes toda iba bien. Yo compraba en el mercado braguitas de algodón, sujetadores poco grandilocuentes, pijamas de ositas. Mi marido siempre estaba deseando sacarme aquella ropa interior que dejaba desnudos mis pechos, mis nalgas, mis pantorrillas bajo los calcetines. Pero, un día, deslumbrada por aquellas series de televisión donde la gente bebe y no se emborracha y las parejas que se pelean encuentran un flirt en 24 horas, decidí dar una nota de color a mi matrimonio: me compré un conjunto de lencería negro, una combinación de película italiana de los 50 y el liguero que nunca había tenido. Antes de que mi marido entras en la alcoba, yo lo esperaba con mi indumentaria nueva. Me lo puse todo menos la combinación. Y aquí empezó mi calvario porque, cada vez que yo me quería liberar de la presión del liguero, mi marido murmuraba: “No, no te lo saques” acariciando con delicadeza insólita la seda de mis braguitas de lujo. “Me hace cosquillas”, decía. Presentí que mi marido no me quería ver desnuda. Cómo si la belleza de mi ropa interior me hubiera acentuado las arañas vasculares, la flacidez, la máscara de unas ingles sin depilar. Mi marido puso entusiasmo y yo me consolé convenciéndome que era la novedad. Hasta que una noche, al despertarme, lo descubrí abriendo el cajón de mi ropa íntima: alisaba y besaba las puntas de la combinación italiana con una sonrisa que no iba dirigida a mí.

Título: Mi vida sexual se cae a trozos.  Autora: Marta Sanz
Publicada en Yo Dona del 20 de octubre que se vende con El Periódico de Catalunya  los sábados


Versió en català

Abans tot anava bé. Jo comprava al mercat calcetes de cotó, sostenidors poc grandiloqüents, pijames d’ossetes. El meu marit sempre estava desitjant treure’m aquella roba interior que deixava despullats els meus pits, les meves natges, els meus tous de les cames sota els mitjons, Però, un dia, enlluernada per aquelles `series de televisió on la gent beu i no s’emborratxa i les parelles que es barallen troben un flirt en 24 hores, vaig decidir donar una nota de color al meu matrimoni: em vaig comprar un conjunt de llenceria negre, una combinació de pel·lícula italiana dels 50 i la lligacama que mai havia tingut. Abans que el meu marit entres en l’alcova, jo l’esperava amb la meva indumentària nova. M’ho vaig posar tot menys la combinació. I aquí va començar el meu calvari perquè, cada cop que jo em volia alliberar de la pressió del portalligacames, el meu marit murmurava: “No, no te’l treguis” acariciant amb delicadesa insòlita la seda de les meves calcetes de luxe. “Em fa pessigolles”, deia. Vaig pressentir que el meu marit no em volia veure nua. Com si la bellesa de la meva roba interior m’hagués accentuat les aranyes vasculars, la flacciditat, la màscara d’uns engonals sense depilar. El meu marit hi va posar entusiasme i jo em vaig consolar convencent-me que era la novetat. Fins que una nit, al despertar-me, el vaig descobrir obrint el calaix de la meva roba íntima: allisava i besava les puntes de la combinació italiana amb un somriure que no anava dirigit a mi.

Títol: La meva vida sexual cau a trossos
Publicada en Yo Dona del 20 d'octubre que es ven amb El Periódico de Catalunya els dissabtes


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada